Christian Nieto

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest. Est tamen ea secundum naturam multoque nos ad se expetendam magis hortatur quam superiora omnia. Hoc est dicere: Non reprehenderem asotos, si non essent asoti. Tum Piso: Quoniam igitur aliquid omnes, quid Lucius noster? Sed id ne cogitari quidem potest quale sit, ut non repugnet ipsum sibi. Duo Reges: constructio interrete. Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit? Apud ceteros autem philosophos, qui quaesivit aliquid, tacet; Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Oratio me istius philosophi non offendit; Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim.

Quo invento omnis ab eo quasi capite de summo bono et malo disputatio ducitur. Beatus sibi videtur esse moriens. Quid dubitas igitur mutare principia naturae? Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Laboro autem non sine causa; Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Ut alios omittam, hunc appello, quem ille unum secutus est. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Nam, ut paulo ante docui, augendae voluptatis finis est doloris omnis amotio. Nemo igitur esse beatus potest.

Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Si quae forte-possumus. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur? Graecum enim hunc versum nostis omnes-: Suavis laborum est praeteritorum memoria. Nam his libris eum malo quam reliquo ornatu villae delectari.

Animi enim quoque dolores percipiet omnibus partibus maiores quam corporis. Quam si explicavisset, non tam haesitaret. Itaque in rebus minime obscuris non multus est apud eos disserendi labor. Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Illum mallem levares, quo optimum atque humanissimum virum, Cn. Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; His singulis copiose responderi solet, sed quae perspicua sunt longa esse non debent.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.